I Haderslev Golfklub har du muligheden for at spille golf uden i forvejen at have medlemskab af en golfklub og uden at have eget golfudstyr.

Haderslev Golfklub råder over en spændende 9 hullers “Pay & Play bane”, som med sine mange sandbunkers, giver udfordringer til golfspillere på alle niveauer. Der er 7 par-3 huller og 2 par-4 huller. Du er meget velkommen til at leje golfkøller, bag og vogn hos proshoppen, men eget udstyr må selvfølgelig også anvendes.

Priser: – Greenfee BDO banen: kr. 175,- for hele dagen. – ang. udstyr – henv. i proshoppen, tlf. 7452 8221

Pay & Play medlemskab:

Du kan også købe et medlemskab på BDO banen for kun kr. 3.000,-.

Det giver dig ret til: – spil på BDO banen hele året – benyttelse af driving range – brug af putting green og andre træningsfaciliteter – samt klubhuset (herunder omklædningsrum).

Kontakt sekretariatet for yderligere oplysninger.

Vi hjælper også gerne med at arrangere firmagolf (Company Day) med spil på BDO banen – evt. kombineret med instruktion af klubbens træner. Kontakt sekretariatet på tlf. 74528301 eller mail@haderslevgolfklub.dk